četrtek, 8. marec 2012

Please, make me pretty

Kako bi se ženska lahko bolje razvajala na dan žena kot z obiskom frizerja? Hja, privoščim si ga nekako 3-4× na leto, od zadnjega obiska pa je že prav res minilo ogromno časa in sedaj je že bilo n-u-j-n-o. Obisk frizerja ravno na dan žena torej ni bilo posebej planirano.

Pa ne gre samo za striženje in barvanje. Dejansko je sprostitev. Prideš in rečeš: make me pretty :) Glavo ti umije in zmasira nekdo drug, ti samo sediš in čakaš, da je preobrazbe konec in spet lahko samozavestno zakoraš med ljudi. Jaz v bistvu vedno naredim napako - k frizerju grem v večernih urah (ko grem potem samo še domov in kmalu v posteljo) in takrat, ko pada dež (ki takoj vse uniči).

Ampak vseeno - res je sprostitev. In (vsaj v mojem primeru) vedno tudi fajn pogovor. Danes prav o temi, ki sem se je dotaknila v jutranjem blogu - otrocih. Fajn je najti človeka, ki te razume in se celo strinja s tabo. Fajn je, ko nekomu lahko rečeš, da boš raje imel živali kot otroke, pa te ne gleda kot da si ravno padel z lune.

Vedno rada srečam ljudi, ki imajo v sebi neko posebno energijo, ki te napolni in ti dejansko da neko moč za vsaj nekaj dni. In k takim se rad vračaš.

Dan žena je sicer po moji oceni samo še eden od praznikov, pri katerih si trgovci lahko opomorejo. V tem času si sledijo en za drugim: valentinovo, dan žena, materinski dan. Osebno bom rožice ali druge pozornosti bolj vesela 5. aprila ali 25. junija ali ... Poleg tega od nekdaj preferiram nematerialno. Kaj mi pomaga mercedes v garaži, če pa nisem srečna.

In kar brez skrbi. Nimam mercedesa v garaži ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar