nedelja, 10. junij 2012

"Lassie" se vrača :)

Lassie je tokrat moja malenkost :)
Ja, zadnji tedni so bili precej pestri. Danes pa tak poseben dan, da sem se odločila, da končno spet malo dam iz sebe vse svoje misli in začnem novo obdobje mojega bloga. Študijsko leto se bo kmalu zaključilo (upam, da uspešno) in spet bo nekaj več časa za pisanje.

V tem času se je marsikaj spremenilo. Tisto, kar me je najbolj zaznamovalo, je to, da sem po več kot petih letih spet samska. Pobuda je prišla z moje strani, pa sem vseeno mislila, da bodo zadeve prišle za mano. Zdelo se mi je, da bi morala jokat kot dež, se smilit sama sebi ali kaj podobnega. No, imam se super, niti za minuto nisem obžalovala svoje odločitve in dejansko sem se na nek način sprostila. Takoj začela na novo. Pa s tem ne mislim nove zveze, ampak novo življenje. Ko si v zvezi, se namreč marsikaj spremeni, sploh, če si smotan, kot jaz več kot očitno sem. Zdaj si življenje postavljam nazaj na stare tirnice, vseeno sem pa v teh petih letih pridobila tudi ogromno izkušenj in grem lahko naprej še boljša. No, malo časa mi dajte za to :)

Je pa zanimivo opazovat ljudi. Ko poveš, da se je tvoja zveza zaključila, te vsi grozno prestrašeno gledajo, ne vejo, kaj bi rekli in vsi izustijo nekaj v smislu: a si v redu? Ja, sem v redu :) Več kot le to! In tisti, ki so mi blizu to občutijo. Jaz to šele dobro dojemam. Ampak, če navzven oddajam neko novo energijo, me to več kot veseli. Lepo je pridobiti nekaj samozavesti, veselja, energije, živahnosti. In ne, še kak mesec nazaj si nisem znala predstavljat, da bom pisala kaj takega. Zadeve se pač spreminjajo ...

Že včerajšnji večer je bil poseben. Bil je nov začetek. Danes pa me je zadelo ... Cel dan sem si ponavljala: Če si nekaj močno želiš, se uresniči. In: potrpežljivost je lepa čednost. Bilo je težko, ampak v resnici sem mislila, da bom čakala dlje, potem pa pol ure pred polnočjo dejansko dočakala. In spet imam upanje, eno novo iskrico. Lepo je, ko se ti zvečer želja uresniči in greš lahko miren v posteljo.

Za posladek pa še malo glasbe, da ne bom samo nakladala o stvareh, ki jih nihče ne razume. Spodnji dve pesmi sta bili danes pri meni na repeat cel dan. Prva me je čisto zasvojila, taka fajn priredba mi je :)


Druga pa zato, ker ima fajn besedilo - vsaj refren si ponavljam že par dni. Si ga je fajn zapomnit in si ga zapeti, ko ni vse tako, kot bi moralo biti ;)

Vse se da, če človek zna
narisat plus iz minusa.
Vse se da, če človek zna
uživat v tem, kar življenje mu da.






1 komentar: